marți, 18 decembrie 2012

E liniste oare ? sau……
      Soarele apune acum. Razele sale se intind paca spre luna care deja a rasarit si care pare sa ramana rece si indiferenta. In cateva clipe stelele vor iesi la iveala iar jocul lor de lumini indepartate va tine companie lunii pline si singuratice. Clipele trec….peisajul la care m-am gandit parca abea acum cateva secunde deja e viu in fata ochilor mei , clipele sunt clipe si ca intotdeauna trec fara sa intebe sau sa ceara permisiunea nimanui.
      Se aude deja sunetul noptii….care sunet mai exact ? Linistea, pentru mine linistea e un sunet mult asteptat dupa urletle vietiii cotidiene . Sunetul linistii e ceva magic, ceva ce te face sa stai sa reflectezi singur cu gandurile tale, dar nu tocmai singur deoarece stelele iti vor tine intotdeauna companie si daca stai sa aculti linistea lor atent, realizezi ca poti de fapt sa auzi murmurul miliardelor de povesti istorisite lor de veacuri intregi. Eu de asta cred ca ma pot ajuta stelele. Ele sunt niste ascultatori muti dar cum am mai spus linistea nu e muta, linistea e plina de intelesuri care le poti auzi doar daca iti faci timp ,si e bine sa iti faci timp sa le auzi povestile deoarece ele le istorisesc in fiecare seara iar o seara pierduta inseamna o poveste neauzita. Dar cine poate sa stea trez nopti la rand, ba chiar o viata intreaga? E simplu, nu trebuie sa fim treji cu adevarat, trebuie sa lasam inima noastra sa auda aceste istorisiri, chiar si cand dormim sau si mai bine ar fi sa calatorim pana la ele in vis pentru ca taramul viselor este locul lor preferat. Nu trebuie sa ne imaginam stelele ca pe niste bucati de piatra luminate de vre-un soare singuratic, ele sunt agevarate suflete nemuritoare care doresc sa isi faca prieteni si sa umple vesnica lor viata de singuratate cu iubirea de care suntem doar noi oamenii capabili sa le-o aratam, dar din pacate sau tocmai din fericire doar in vis.
Eu asta imi spun atunci cand somnul uita sa vina sa ma conduca pe taramurile stelelor si niciodata nu mi s-a intamplat sa nu coboare chiar o stea sa ma ghideze in noaptea ce canta liniste.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu