marți, 18 decembrie 2012


Eu sunt un fluture

 Sunt un fluture. Ma inalt spre albastrul pur al cerului si plutesc prin aerul colorat de parfumul florilor, zburand spre cea ce noi, cei din ordinul lepidopterelor numim Marea Zeita.

   Lumina sa blanda, calda si argintie se reflecta pe aripile mele. Ochii de paun prinzand viata, incadrati de marginile albe, pure si delicate ale modelului care identifica casta Saturnia Pyri.
   Astazi este ziua in care m-am hotarat ca voi atinge Zeita si o voi ruga sa ma transforme intr-unii din fluturii viu colorati ce servesc Marele Zeu de foc. Zbor, ma inalt, dar Marea Zeita ma amageste asemeni fetei Morgana. Nu o pot ajunge, nu o pot atinge. Dezamagit plutesc spre pamantul intunecat si rece. De ce nu pot fi si eu un fluture vesel colorat, zburand nepasator in lumina.
   O raza a Marii Zeite se reflecta intr-o picatura de roua si in acel moment, aud un glas atat de melodios, atat de dulce, incat nu poate fi altceva decat Divin:" Nu te teme, esti sub ocrotirea mea. Apartii noptii eterne, mereu aproape de mine, in intunericul vesnic, acolo unde viata si moartea par a fi ingemanate".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu